Kom & Zie! Laagdrempelige viering

28 januari 2024, 11:00 uur
Locatie: Onze Lieve Vrouwekerk Apeldoorn

Een eucharistieviering die ook voor mensen met weinig kennis van de katholieke liturgie goed te volgen is. Met een ‘commentator’ die uitleg geeft bij wat er tijdens de viering gebeurt. En met extra aandacht voor gezinnen en kinderen. Onder de naam ‘open deur-viering’ hebben we vlak voor Kerstmis voor het eerst zo’n viering gehouden. Dat krijgt nu een vervolg: op zondag 28 januari om 11:00u in de Onze Lieve Vrouwekerk in Apeldoorn is er een Kom & Zie-viering. Pastoor Henri ten Have zal voorgaan en diaken Ronald Dashorst verzorgt tijdens de viering de commentaren.

We ontmoeten God in zijn Woord en in de Eucharistie, met een verzorgde liturgie voor iedereen – van de meest doorgewinterde en trouwe kerkganger, tot en met de geïnteresseerde nieuwkomer die voor het eerst onze kerk binnenstapt.

Van harte welkom!