person reaching black heart cutout paper

Donatie aan de kerk

We willen als parochie een levendige kerk zijn, die dicht bij de mensen staat. Dat kan alleen met steun van onze parochianen en anderen die ons een warm hart toedragen. En aan onze activiteiten zijn vaak kosten verbonden. Daarom zijn we als parochie ook afhankelijk van donaties.

Iedere geloofsgemeenschap doet mee aan de Actie Kerkbalans, die elk jaar in januari start. Vaak is het gebruikelijk dat iedereen die bij de parochie ingeschreven staat een brief ontvangt, met het verzoek een vrijwillige bijdrage toe te zeggen. Maar mocht je die brief niet hebben ontvangen, of mocht je net een mooie viering of belevenis hebben meegemaakt, naar aanleiding waarvan je aan de parochie wilt geven: dat kan ook via deze website! Scan de QR-code onderaan deze pagina om via iDeal een overschrijving te doen. Of maak een donatie over via internetbankieren op onze rekening: NL17 RABO 0111 0022 81 t.n.v. Parochie St. Franciscus.

Donatie via QR-code

Scan onderstaande QR-code met je mobiel of klik erop als je deze pagina via je mobiel bekijkt om een donatie te doen via iDeal.