Tarcisiusdag 2024

5 oktober 2024

Dit jaar organiseert het Aartsbisdom Utrecht weer de welbekende Tarcisiusdag voor de misdienaars en acolieten. Deze dag is speciaal bedoeld als dank voor hun dienstbaarheid aan de Kerk.
Vorig jaar werd de misdienaarsdag landelijk gevierd in Kevelaer. Dit jaar is het diocesaan in ons eigen bisdom op zaterdag 5 oktober, te Nijkerk. Het thema is dit keer ‘Verleg je grenzen!’. Het is altijd weer indrukwekkend om alle misdienaars en acolieten in hun eigen liturgische kleding in processie te zien gaan. Na de feestelijke Eucharistieviering en de lunch staat iedereen een actief programma te wachten, dat hopelijk toch zorgt voor de nodige ontspanning! Een vrijwilligersteam staat te popelen om van deze dag een groot succes te maken. Om het programma in goede banen te leiden, is het noodzakelijk dat we van tevoren weten op hoeveel deelnemers wij kunnen rekenen. Gezien de korte tijd om aan te melden, hopen wij dat dit spoedig lukt.
Aanmelden gaat als volgt:
De ouders / begeleiders parochie kunnen de groep aanmelden door de volgende gegevens vóór 27 september te mailen naar jongerenpastoraat@aartsbisdom.nl of het aanmeldformulier op de website in te vullen: https://www.jongaartsbisdom.nl/tarcisiusdag-2024/

Deelname aan de Tarcisiusdag is gratis. Meer informatie? Zie de uitnodiging hieronder of neem contact op met jongerenwerker Sarah Mijhad.