Vrijwilligers gezocht Laudato Si Apeldoorn

1 juni 2023

In Apeldoorn is een werkgroep actief die zich inzet voor de armen in Afrika, Zuid Amerika, Azië en zich inzet voor de Vrede. Meer bekend met de naam MOV (Missie, Ontwikkeling en Vrede). In Apeldoorn heeft deze werkgroep de laatste tijd de naam Laudato Si. Naast bovengenoemde inzet bevindt ook het thema Groene kerk onder haar werkveld, wat duurzaamheid en bewustwording van onze zorg voor de aarde onder de aandacht wil brengen. Het is een enthousiaste actieve groep die samen met de MOV groepen in de Twello, Vaassen en Loenen de Vastenactie en de Adventsactie uitzet.

Deze groep zoekt een of meerdere nieuwe vrijwilligers die de katholieke kerk willen vertegenwoordigen en zich actief willen inzetten voor de wereld waarin wij delen met elkaar en allemaal tot ons recht komen.

Voor informatie kunt u zich richten tot diaken Ronald Dashorst of Luce van Gerwen.

Telefoon 06-16912727 of mail r.dashorst@franciscusparochie.com