Viering Twello

Weekend Viering

De viering vindt plaats op zondag om 9.00 uur

Eucharistievieringen door de week

De Sint Franciscus  parochie wil gelegenheid bieden het kerkelijk jaar zo volledig mogelijk te kunnen vieren. Daarom wordt niet alleen op zaterdag en zondag maar ook op dagen door de week eucharistie gevierd.
Op dinsdag en vrijdag om 9.00 uur in de dagkapel van de OLV kerk in Apeldoorn, ingang Stationsstraat 13.
Op woensdag en donderdag om 9.00 uur in de Klepel naast de Martinuskerk in Twello, ingang Kerklaan 18.
Omdat er op sommige woensdagen en donderdagen elders in de parochie eucharistievieringen worden gehouden, zal af en toe de viering om 9.00 in Twello vervallen.

De vieringen om 9.00 uur vervallen als er in Twello op dezelfde dag een (hoog)feest wordt gevierd in de avond of op een andere moment van die dag.

Pastoraal team