Verrassing voor Ineke en Elly

7 september 2023

Donderdagmorgen 31 augustus, wat was het een verrassing voor Ineke (secretaresse Sint Franciscusparochie) en Elly (interieurverzorgster) locatie Twello. Na de kerkdienst van 9 uur was het pastoresteam, vice- voorzitter en secretaris van het bestuur aanwezig bij het koffiedrinken. Er was gebak, waarom was voor hun de grote vraag. Nou, Ineke was afgelopen 1 januari en Elly 1 september allebei 20 jaar in dienst. En dat moest gevierd worden. Er was een mooi lied gemaakt, toepasselijk op hun beiden. Enkele citaten:

”Ineke; onze duizendpoot, als er weer 1 vraagje is, weet Ineke altijd raad 20 jaar staat ze al klaar in woord en daad. Steun en toeverlaat voor het bestuur en menige pastoor.”
”Elly; poetst het hele huis, zuiver, schoon, fris en kuis, en staat voor de pastoor ook nog achter het fornuis. Niemand kent de hoekjes in dit pand als onze El, Met en bezem, dweil en doek, overal komt ze wel.”

Beiden doen ze dat al heel veel jaren met plezier, Lief en leed is wat je deelde, met gezin en pastoraat, Dat is waar je samen al zoveel jaar voor staat. Namens de gehele parochie, pastoorsteam en bestuur onze hartelijke dank