Vakantiekoor

21 augustus 2024

Op zondag 25 augustus is de laatste dienst met het vakantierooster voor de Franciscusparochie, locatie Apeldoorn. De muziek wordt op de dag zelf aangeboden maar neem wel zelf je bundel mee. De repetitie is een half uur voor aanvang van de viering van 11.00 uur, zorgt u dat u om 10.30 aanwezig bent in de kerk. Verzamelen bij het orgel van onze kerk.

Stelt u zich eens voor dat de zondagsviering niet meer door een koor ondersteund wordt. Daar moet je toch niet aan denken. Onder u zijn vast mensen die wekelijks in de kerk komen en de stap naar een van de koren nog niet hebben gemaakt. Dan is nu je kans om tijdens de vakantieperiode van 2024 uit te proberen of het wat voor je is. Uiteraard geheel vrijwillig en zonder enige verplichting.
We kunnen alle stemgroepen mannen en vrouwen gebruiken. De liederen die in de vakantieperiode worden gezongen zijn niet moeilijk, dat kan niet het probleem zijn. Onder leiding van een deskundig organist/pianist worden de liederen passend bij de liturgie  uitgevoerd.
Zingen maakt blij, ontspant en geeft je energie.