RK Vaassen

Martinuskoor Vaassen zoekt nieuwe leden

25 april 2024

Het Martinuskoor van de locatie St. Martinus te Vaassen te Vaassen is op zoek naar u. Vooral in de stempartij van de Bassen en de Alten willen wij het koor versterken maar ook Sopranen en Tenoren zijn welkom. Het gemengde koor telt circa 20 leden en repeteert op maandagavond in de Martinuskerk te Vaassen van 20.30 tot 22.00 uur haar vaak 4-stemmige liederen. Om 20.00 uur wordt iedereen eerst verrast met een kopje koffie of thee.

Het repertoire varieert van klassieke tot hedendaagse kerkmuziek. Het koor wordt geleid door een getalenteerde dirigente en ondersteund door “vaste” organisten. De organisten bespelen zowel het elektronische orgel als het Maarschalkerweerd orgel. Een stem is belangrijker dan het kunnen lezen van een notenbalk. Het koor is een verrijking van jouw sociale contacten netwerk. Tijdens de vrolijke luchtige repetities versterken wij de onderlinge band.

Kom eens langs om de laatste twijfel te overbruggen of neem contact op met Theo Splinter 06-18197136.