Uw bijdrage aan Actie Kerkbalans 2024

21 maart 2024

Geeft u voor de kerk van morgen? In januari 2024 vroegen we u met de jaarlijkse Actie Kerkbalans om een bijdrage. Want kerk-zijn kost geld. En kerk-zijn doen we samen. Helaas hebben wij nog niet van iedereen een toezegging ontvangen voor een bijdrage. Maar geven kan nog steeds! We hopen van harte dat u dit – mocht u het nog niet gedaan hebben – alsnog wilt doen! Onze parochie is volledig afhankelijk van de bijdragen van onze parochianen. Uw bijdrage is daarom ook van groot belang. We gebruiken uw gift voor o.a. kinder- en jongerencatechese, opbouwwerk, Erediensten [ misboekjes, kaarsen ] Mogen we alsnog op u rekenen? U kunt uw bijdrage overmaken op Rekeningnummer: NL17 RABO 0111 0022 81 t.n.v. Sint Franciscusparochie onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2024’. Alvast hartelijk dank!