Tieneruitje geslaagd!

19 september 2024

Met een groep tieners hebben we afgelopen week Orientalis bezocht. Een openluchtmuseum over de Bijbels tijd.
Het educatieteam van Orientalis heeft een boekje gemaakt gericht op vormelingen dat als wegwijzer diende door het park. We bezochten “Nazareth, Bethlehem, de hut van de herders, de grot van Jezus geboorte, Jeruzalem met de Romeinse straat”. Alles nagebouwd om ons mee te nemen naar de tijd van Jezus leven.
Een mooie, leerzame en zeker ook gezellige ervaring om zo met tieners op stap te zijn.

Voor herhaling vatbaar!

De volgende activiteit wordt een filmavond met tieners.
Heeft u een tiener die ook uitgenodigd wil worden mail dan even zijn/haar naam en telefoonnummer aan kindenkerk@franciscusparochie.com. Dan voeg ik het toe aan de groepsapp ’tieners van de Franciscusparochie.’