Terugkijken op het kerststal bezoek

16 januari 2024

De kerststal is ook dit jaar weer goed bezocht. Parochianen en bezoekers waren erg enthousiast over de kerststal en het kerstverhaal. Er kwamen veel belangstellenden met jonge kinderen naar het verhaal luisteren. Na afloop werden ze getrakteerd op beschuit met muisjes. Daar kwamen leuke reacties op. Enkele reacties van parochianen en bezoekers:

“Wat een mooie kerststal en sfeervolle kerk”

“Wat mooi dat wij mochten kijken, spelen en zingen”

“Geweldig! En genoten van de chocolademelk”

“We hebben met veel plezier een bezoek gebracht aan de kerk en de prachtige kerststal. We voelden ons zeer welkom, dank voor de gastvrijheid”.

Voor allen die hebben meegeholpen aan deze middagen hartelijk dank. In totaal hebben 852 belangstellenden de kerststal bezocht. Het zijn mooie middagen geweest waar we met veel voldoening op terug kunnen kijken. Voor het komende jaar zijn we nog op zoek naar gastheren/gastvrouwen die graag een middag willen helpen om de kerk te bemensen. Bij interesse en/of info mag u contact opnemen met Ine Maathuis 06-51732189.