Terugblik Nieuwjaars receptie

11 januari 2024

Afgelopen zondag 7 januari was er weer de traditionele nieuwjaarsreceptie in de Klepel in Twello. Ca. 45 Parochianen, vrijwilligers en pastor Sebastian waren aanwezig om elkaar een gelukkig en zalig nieuwjaar te wensen.

Agnes Leerkes, Mieke van Schaik en de koffie groep hadden ervoor gezorgd dat er verse oliebollen, een drankje en een hapje aanwezig waren. Jos Koers, voorzitter van de coördinatiegroep gaf in zijn speech aan, dat we een droevig jaar achter de rug hebben (oorlogen, persoonlijke verliezen), maar dat we toch moeten proberen positief naar de toekomst te blijven kijken.

Het verheugde hem dat er nog steeds zoveel vrijwilligers actief zijn binnen onze parochie, en dat iedereen ook de intentie heeft om vrijwilliger te blijven. Het tekent de betrokkenheid van onze mensen, die er samen voor zorgen dat we een leefbare toekomstbestendige parochie zijn en blijven.

Ook de lopers van het parochieblad Laudato en de kerkbalans-lopers horen hierbij. Dankzij de komst van Remco van Mulligen (opbouw medewerker) is ons parochieblad Laudato verder aangepast en verbeterd.

Na deze speech, en een toast, werd er gezellig bijgepraat en ook kennis gemaakt met de nieuwe gezichten.

De mannen van de kerststal groep hadden niet veel tijd meer. Na afloop van de receptie moesten ze nog aan het werk in de kerk om de kerststal weer af te breken. Een mooie ochtend, en een fijn begin van 2024!