Startlunch met vrijwilligers van Kind en Kerk

4 september 2024

Kind en Kerk draait de kinderdiensten op zondag, peuter-kleutervieringen, crèche en de kindercatechese met hulp van twintig vrijwilligers.
Na de zomer zijn we gestart met een lunch na de mis. Een mooie en gezellige manier om het seizoen te beginnen bleek uit de reacties.
Diaken Ronald Dashorst en Pastoor Henri ten Have schoven ook nog even aan. Door het mooie weer konden we ook nog even onze prachtige tuin in. Al met al een goede start van het seizoen met deze fijne en betrokken groep mensen.

Monique van Leeuwen nam met deze lunch afscheid, alhoewel nog met de deur op een kier, want we mogen altijd een beroep op haar doen omdat haar hart bij de kinderen ligt, zoals ze zelf zo mooi zei. Monique bedankt dat je van af het eerste begin erbij was, met al je ideeën, energie en gastvrijheid.