Terugblik Sint Franciscusdag

12 oktober 2023

Zondag 8 oktober was de Marinuskerk in Twello vol met parochianen uit alle locaties. Ook het koor kon zich verheugen op veel koorleden van alle locaties en heeft een prachtige viering ten gehore gebracht. Het was een feest om samen eucharistie te vieren als Franciscusparochie. Dankbaarheid en vertrouwen op de aanwezigheid van de Heer stonden dan ook centraal in de preek ook al doen de lezingen en het wereldnieuws anders vermoeden. Na de viering werden we getrakteerd op koffie met gebak in de school. Een kringspel op het plein gaf ons de gelegenheid om kennis te maken met mensen die wij eerder nog niet gesproken hebben. Een springkussen bracht veel vreugde voor jong en ouder. Als afsluiting was het genieten van patat en een lekkere snack. Ook was de Mariagrot te bezichtigen. Al met al een mooie feestelijke dag waarbij het weer een  mooie bijdrage heeft geleverd. Dankbaar kijken we terug en danken allen die dit mogelijk hebben gemaakt. De foto’s spreken voor zichzelf.