Rozenkrans Gebedsgroep Rosa Mystica

Wij zijn al 30 jaar een Rozenkrans Gebedsgroep binnen de parochie.

Mystieke roos, of Rosa Mystica is een eretitel van Onze Lieve Vrouw. Wij zijn een actieve gebedsgroep binnen onze mooie Sint Franciscusparochie. Wij komen elke 4e zondag van de maand bij elkaar in het parochiehuis van onze kerk. Vanaf 13:30 inloop en wij starten om 14:00 uur. In de maand december komen wij de 3e zondag van de maand bij elkaar. Tijdens de bijeenkomst is pastor Sebastian Gnanapragasam onze geestelijke begeleider.

Bij ons heb je de mogelijkheid om de Rozenkrans te (leren) bidden. Je kan dan ook zelf thuis de Rozenkrans bidden of gezamenlijk bidden op dinsdag- en vrijdagochtend om 08:30 uur voorafgaand aan de eucharistieviering van 09:00 uur in onze kerk.

Onze kernwoorden zijn: Bidden en Lofprijzing, bezinning van de dag, de Rozenkrans van de Goddelijke Barmhartigheid bidden, een Rozenhoedje Bidden(en leren), samen gezellig eten dat verbindt.

De groep is erg barmhartig en staat altijd voor iedereen klaar, dus ook voor u. Bent u nieuwsgierig geworden spreek dan gerust leden van de gebedsgroep aan zij kunnen u alles vertellen. Dat kan ook via ons e-mailadres: rosamysticaapeldoorn@gmail.com

De stuurgroep Rosa Mystica: Simon Uiterwijk, Sylvia Emler en Annerose Scholsberg