MacBook Pro, white ceramic mug,and black smartphone on table

Redacteuren gezocht voor Laudato

21 september 2023

Houd je van schrijven? Maak je graag foto’s? Of wil je dat leren en jezelf verder ontwikkelen? Bijt je je graag vast in teksten, of heb je creatieve ideeën over hoe we voor de parochie een mooi magazine kunnen maken? Dan is misschien het parochieblad iets voor jou! Ons blad Laudato staat volop in de steigers en we zijn bezig een nieuwe redactie te vormen. We zijn nog op zoek naar mensen voor:

• Schrijven (bijvoorbeeld van een interview of verslag)
  • Foto’s maken
  • Correctie (nauwkeurig lezen en taalkundig verbeteren van teksten)
  • Algemene redactionele taken

Spreekt een van deze taken je aan? Meld je dan bij ons voor een verdere kennismaking. Ook hiervoor geldt: vele handen maken licht werk. Ook met mensen die alleen incidenteel kunnen bijdragen, of die niet al te veel tijd hebben, zijn we heel blij.

Laudato komt elke zes weken bij duizenden huishoudens op de mat. Als redactie maken we een magazine dat een visitekaartje is van onze parochie. Voor de vaste kerkganger die al vele jaren trouw haar of zijn kerk bezoekt, maar ook voor twijfelaars en ‘zinzoekers’ voor wie Laudato misschien wel het enige is dat ze van de kerk zien.

Wil je meer weten of wil je je aanmelden? Neem contact op met onze opbouwwerker Remco van Mulligen (mail: r.van.mulligen@franciscusparochie.com of bellen/ appen: 0615414623)