lighted candle

Pater Wiel Bellemakers CM overleden

24 oktober 2023

Dinsdag 24 oktober 2023 is pater Wiel Bellemakers CM overleden. Vorige week is hij al bij de misintenties genoemd als ‘ernstig zieke’.

Hij heeft in de jaren ’60 en ’70 heel veel in de parochie gedaan, had daarnaast een jongerenkoor, was heel lang redacteur van op weg en was ook nog de rechterhand binnen het Bisdom op het gebied van kerkelijk recht.

In de jaren ‘1980-2010 was hij ook heel actief in de ‘Onderwegkerk’/Heldringkerk in Hoenderloo waar hij voorging in de vieringen op zondag, die met name heel veel vakantiegangers uit die buurt aantrokken. Samen trouwens met Henk Voogd (vader van Ernst)  Veel 65/70+ sers zullen zich hem herinneren.

Dit allemaal ter info waarom het een goede zaak is om hem te noemen bij de ‘overledenen van de week’’ En een kaarsje voor hem aan te steken.