Meld je aan voor de conferentie van 6 april 2024

2 november 2023

Na twee goedbezochte edities wordt op 6 april 2024 in Veenendaal de derde conferentie Missionaire Parochie gehouden! Het thema van dit jaar is “Volg Mij.” Hiermee wordt verwezen naar de uitnodiging van Jezus Christus die 2000 jaar geleden klonk en die ook vandaag nog actueel is. Als organisatie zien we uit naar een dag van ontmoeting, die hopelijk opnieuw velen zal bemoedigen en inspireren!

Klik hier voor meer informatie en programma
Aanmelden

De aanmelding voor de conferentie op 6 april is vanaf nu geopend! Er geldt een vroegboektarief tot en met 1 februari. Omdat we willen aanmoedigen dat mensen samen met medeparochianen komen, geldt er een speciaal groepstarief voor groepen vanaf 5 personen.

De conferentie zelf promoten?

Er zijn folders en posters beschikbaar, evenals beeldmateriaal om de conferentie via uw eigen kanalen te promoten. De promotiematerialen kunnen vanaf de website worden gedownload of worden aangevraagd voor verdere verspreiding.

Klik hier voor promotiemateriaal
We hopen u te zien in Veenendaal!

Hartelijke groet en Gods zegen,
De Missionaire Parochie