Kom en zie! Laagdrempelige viering

12 juli 2024

Wil je kennismaken met de katholieke kerk? Nieuwsgierig naar onze zondagse vieringen? De Onze Lieve Vrouwekerk in Apeldoorn biedt een mooie kans om het katholieke geloof beter te leren kennen. Gastvrij en laagdrempelig, ook als je weinig of geen kennis hebt van onze traditie.

Op zondag 22 september is er een Kom & Zie-viering. Dat is de ideale manier om de katholieke manier van vieren beter te leren kennen. De kerkdeuren staan open voor iedereen.

Tijdens de viering zal iemand uitleggen wat er allemaal gebeurt en wat de rituelen en teksten betekenen. We zullen samen liederen zingen die makkelijk meezingbaar zijn en er is ruimte voor stilte en gebed. Een kaarsje opsteken kan natuurlijk sowieso! Voor katholieken is de kerk een plek om niet alleen elkaar, maar ook God te ontmoeten.

Wil je dat een keer meemaken? Kom en zie! En doe vooral ook mee. Na afloop is er koffie, thee en koek om nog even gezellig na te praten.

Welkom op zondag 22 september! De viering begint om 11:00u en duurt ruim een uur. De Onze Lieve Vrouwekerk staat aan de Hoofdstraat 18, vlakbij het station.