Kerkvervoer voor acoliet Annemarie Mölder

3 september 2024

De meeste kerkgangers kennen onze trouwe acoliet Annemarie Mölder. Twee maal per maand is zij op zondag acoliet. Zij woont in Wilp. Haar ouders wonen in Terwolde.

Omdat Annemarie niet zelfstandig naar de kerk kan halen haar ouders Annemarie in Wilp op, nemen haar mee naar de mis in Twello, brengen haar ná de mis weer terug naar haar huis in Wilp en gaan daarna zelf weer naar hun eigen huis in Terwolde. Tot dusver lukt dat haar ouders.

De hogere leeftijd van de ouders begint echter mee te spelen en het slechtere weer in herfst en winter maken het soms lastiger om Annemarie altijd op te halen en na de mis weer terug te brengen.

In verband hiermee zal het fijn zijn als er een kerkganger is, die bereid is om in overleg de ouders van Annemarie wat te ontlasten door óók af en toe Annemarie te halen vóór de mis en terug te brengen naar Wilp ná de mis. Dat zullen Annemarie én ouders bijzonder fijn vinden. Én het is fijn voor álle kerkgangers want Annemarie is een graag geziene acoliet.

Voor nadere informatie hierover graag even contact leggen met Jos Koers van de coördinatiegroep: telefoon 06-26365962.