Jubileum Annie Wolthuis

19 september 2024

Na de Eucharistie van zondag 16 september jl. nam pastoor Henri ten Have het woord en vroeg Annie Wolthuis naar voren te komen. Hij was geïnformeerd door een bestuurslid van het Credokoor dat Annie al 50 jaar koorlid is. Annie was vroeger al lid van het Credokoor van de H. Fabianus- & Sebastianusparochie in Apeldoorn Zuid. Na ongeveer 10 jaar nam zij de overstap naar het Emmauskoor van De Drie Ranken in wijk de Maten, dat werd later het Magnificatkoor. Nadat de toenmalige Emmanuëlparochie geen deel meer uitmaakte van De Drie Ranken sloot Annie zich, samen met nog enkele koorleden aan, bij het huidige Credokoor van de St. Franciscusparochie in de Onze Lieve Vrouwekerk. Het samen Eucharistie vieren, ondersteund door mooie gezangen van het koor, en de vele gezellige koffie- en theemomenten tijdens de repetities en na de vieringen, zijn erg belangrijk voor Annie. Haar man Henk heeft haar hierbij altijd gesteund en gestimuleerd om te blijven zingen, ook toen Henk zijn lichamelijke gezondheid afnam, en Annie het wel vervelend vond om hem thuis achter te moeten laten.

De pastoor bedankte Annie voor haar bijdrage aan de diensten en overhandigde haar een oorkonde en een mooie speld, natuurlijk ontbrak een mooie bos bloemen niet. Wij wensen Annie alle goeds toe en hopen dat zij nog lang mag blijven zingen.