Jongerengroep

11 mei 2023

Ben je tussen de 16 en 30 jaar en lijkt dit je leuk? Wees dan welkom en meld je aan via Cancela Vedder (secretaresse en lid van de jongerengroep): leden@franciscusparochie.nl

Op 14 april was de eerste bijeenkomst van de nieuwe jongerengroep in onze parochie. Het was een gezellige avond van onderlinge kennismaking, en met informatie over de Wereldjongerendagen. Op 11 juni zullen we in onderling overleg een activiteit ondernemen (op het moment dat dit geschreven wordt is nog niet besloten wat we gaan doen) je kunt er over lezen op de website van onze parochie. Ook willen we met een groep jongeren van onze parochie samen met het Aartsbisdom Utrecht naar de Wereld Jongeren Dagen in Lissabon gaan: de grootste jongerenbijeenkomst ter wereld, een festival van geloof en ontmoeting, waarbij de paus aanwezig is; een onvergetelijke ervaring. Inschrijven kan tot 31 mei.

Meer informatie: Home – Wereldjongerendagen 2023 (wjd.nl)