Informatie heilig vormsel

18 oktober 2023

Vormseltraject voor groep achters

De katholieke kerk kent inmiddels al jaren de traditie dat kinderen op de leeftijd van 12 jaar in de gelegenheid worden gesteld om zich voor te bereiden op het vormsel. De informatie avond heeft inmiddels plaats gevonden. We gaan met 19 vormelingen van start dit jaar. Alsnog opgeven? Wees er dan snel bij want 10 november is de aftrap met een kennismakingsbijeenkomst voor de vormelingen. Mail dan naar kindenkerk@franciscusparochie.com

Je zit op de middelbare school en nog het vormsel doen?
Dat kan! We willen dit jaar ook starten met een tienergroep 12+.  Deze tieners zullen ook het vormsel doen op 1 juni om 16.30 uur in de Onze Lieve Vrouwe kerk. Hun voorbereidingstijden zullen anders zijn en de opzet is anders dan bij de groep 8 kinderen. Ook hiervoor kun je je opgeven bij kindenkerk@franciscusparochie.com (Mariska Litjes)

Je bent 18 plus en je wilt het vormsel doen?
Dan bereid je je voor door mee te doen met het Leerhuis ‘groeien in geloof.’
Het kan zijn dat je op 1 juni samen met de anderen het vormsel doet of op een ander moment in het jaar.
Dit gaat in overleg met Pastoor ten Have.