In Between uit de Vecht stopt

16 december 2022

Op zondag 25 december zal het koor In Between uit de Vecht voor de laatste keer zingen in een van de kerken van de St. Franciscusparochie.

In Between heeft zeker meer als 40 jaar kerkdiensten ondersteund. Eerst alleen als jongerenkoor in de St Antoniuskerk te De Vecht, later als het koor: In Between ook in de kerken van Twello, Vaassen en Loenen.
Met hun eigen leuke manier van het vertolken van kerkliedjes was het een vreugde om hun te horen zingen.
Dit alles onder leiding van Martin Rothengatter. Martin heeft aan gegeven om na 50 jaar het dirigenten stokje aan de wilgen te hangen. Helaas is het niet gelukt om vervanging te vinden en daarom de beslissing om te stoppen als koor. Jammer. Wij willen het koor bedanken voor hun jarenlange inzet in onze parochie. Wij hopen dat u het leuk vindt om hun nog een keer te zien optreden en dat kan dan op: 1ste kerstdag om 10.00 uur in de St Antonius Abt kerk te Loenen.