blue red and orange textiles

Iedereen heeft een warme jas nodig in de koude maanden

25 oktober 2024

De koude dagen komen er weer aan. Iedereen zorgt voor een lekkere warme jas om de kou te trotseren. Maar wat als je niet genoeg geld hebt om een nieuwe, of gebruikte jas te kopen? Of je bent een vluchteling en hebt helemaal geen spullen? Daarom houdt de Stichting NaastenhulpVoorst een inzamelingactie. Wij zoeken schone, hele en warme winterjassen om mensen in financiële nood te helpen.

Kledingbank en Naastenhulp steunen beide mensen in nood

De stichting NaastenhulpVoorst voert deze actie voor de stichting Kledingbank Voorst.  Deze stichting heeft als doel om bij te dragen aan de hulp voor mensen die dat nodig hebben. Dat doen zij door het inzamelen en doorgeven van herbruikbare kleding aan mensen die dit zelf niet goed kunnen betalen. Nette kleding is belangrijk en draagt bij aan een goed gevoel!  Ook NaastenhulpVoorst heeft als doel mensen te helpen in ‘tijdelijke’ financiële nood. Dat kan van alles zijn, maar op de eerste plaats voldoende geld om eten en drinken te kopen.

NaastenhulpVoorst een samenwerkingsverband van kerken

Binnen NaastenhulpVoorst zijn de zowel katholieke-, als PKN kerken verenigd. Niet het geloof, maar de mens helpen staat voorop. Kunnen wij iets voor u betekenen? Schroom niet. U kunt ons bereiken via info@naastenhulpvoorst.nl

Hoe gaat de inzameling

De inzameling loopt van 25 oktober t/m 9 december. Hebt u nog een warme winterjas over die u wel wilt afstaan? U maakt er zeker iemand blij mee en zorgt hiermee voor iemand! Dat is mooi en dankbaar.

Inleveren kan:

• in het zijportaal van de Martinus kerk in Twello, Kerklaan 16, voor of na de zondagsviering van 9.00 uur
  • elke zondag tussen 14.00 en 16.00 uur (kerk is open voor bezichtiging, meditatie en gebed)
  • bij de Kledingbank zelf aan de Oude Rijksstraatweg 59a in Twello:

Elke maandag en woensdag tussen 10.00 en 12.00 uur