live, stream, internet

Gezocht! Leden video-registratie team Apeldoorn

28 november 2023

Sinds de coronapandemie verzorgen we in de Onze Lieve Vrouwekerk met een team van 4 personen de videoregistratie van de zondagse vieringen en de bijzondere vieringen.

Dit deden we in eerste instantie voor alle parochianen die tijdens de corona de kerk niet mochten bezoeken. Nu doen we dit voor veel mensen die minder mobiel zijn en vanuit huis de viering vanuit de kerk meemaken. Zo voelen zij nog enige verbondenheid met de Sint Franciscusparochie en de Onze Lieve Vrouwekerk. Een zeer dankbare taak.

En het aantal kijkers stijgt nog steeds….

Om ons vierkoppig team wat meer ‘adem te geven’, zijn wij op zoek naar tenminste 2 of 3 personen die het leuk vinden om de regie te voeren over de uitzending van deze vieringen. We werken met moderne middelen, waarbij je ook nog eens dicht op het priesterkoor zit en een goed zicht hebt op alle handelingen.

Ben jij die man/vrouw die omgang met videoapparatuur leuk vindt of wil proberen?

En ben je bereid om eens in de 5/6 weken een zondag de regievoering over de videostreaming te voeren? Neem dan contact op met Hennie Ribbink, contactpersoon van het videoteam.

Dat kan via henny.ribbink@hccnet.nl of loop na de viering even naar de regietafel aan de rechterzijde van het priesterkoor. We leggen je graag de taken uit en je krijgt een gedegen begeleiding.