Gezellige afsluiting met vrijwilligers Kind en Kerk

6 juli 2023

Elk jaar voor de zomervakantie sluiten we het seizoen op een gezellige manier af voor de vrijwilligers van Kind en Kerk.
Dit keer hebben we dat gedaan in onze mooie nieuwe tuin. Het thema “Delen” was leidend in het programma.
Iedereen had wat te eten mee genomen dat we met elkaar hebben gedeeld. Daarna zijn we met elkaar naar het Sant’Egidio gebed gegaan waar Ronald een mooie overweging had over dit thema. Vanuit het gebed zijn we in stilte de tuin in gegaan waar borden geplaatst waren met afbeeldingen van Chagall met een korte tekst en een vraag. Een mijmerwandeling die je deed nadenken over ‘delen’.
We sloten gezellig af met een koffie/thee heel veel lekkers en een borrel.

De borden met de teksten bij de afbeeldingen blijven nog even in de tuin staan zodat ook anderen een mijmerwandeling kunnen maken door de tuin die nu prachtig in bloei staat. Loop zondag na de eucharistieviering rustig eens door de tuin.