Filmpjes en foto’s vanuit de WJD van pastoor ten Have en de jongeren

3 augustus 2023

We kregen een aantal leuke foto’s en filmpjes binnen vanuit de Wereld Jongeren Dagen en willen die graag delen met onze parochianen. Op de linker foto Pastoor ten Have met 3 jongeren van de Franciscusparochie op de hoogste berg in Portugal (Ruben Janse, Bhenville Mascarenhas en Philip Spannring) op de middelste  foto samen met acoliet Supun Rodrigo uit Apeldoorn bij de openingsmis van de Wereld Jongeren Dagen. Rechts is een foto met zo’n 800 Nederlandse jongeren die bijeen gekomen zijn voor een catecheses in Lissabon. Onderaan dit bericht kunt u de filmpjes kijken, we wensen de Jongeren nog veel devotie en plezier de aankomende dagen! Op de website van www.jongaartsbisdom.nl kan je nog meer foto’s/filmpjes en verhalen vinden over de hele reis naar Lissabon.

Feestelijk werden de Jongeren binnengehaald

Interview met Ruben Janse (jongere uit de parochie)

Gesprek met Supun Rodrigo (acoliet uit de parochie)