Feestelijke Startzondag in Apeldoorn

24 augustus 2023

Zondag 20 augustus gingen de parochianen na de viering van elf uur de parochietuin in om te genieten van het prachtige weer, het lekkere eten en elkaar. De tuin met de naam ‘Hof naar Goed Gaan’, groeit na vieringen en op zaterdagmiddag, steeds meer uit tot een geliefde ontmoetingsplaats. Een mooie plaats om elkaar te spreken met een kopje koffie of thee tussen de bloemen en Bijbelse planten, bomen en struiken. Afgelopen zondag was het een speciale ontmoeting met meegebrachte lekkernijen uit de verschillende landen van de parochianen. Er was een keur aan taarten, koekjes, hartige heerlijkheden en salades. Ook de buurman, de eigenaar van de het Turks restaurant Galippos, gaf vier taarten om de feestvreugde te verhogen.