Eric Krukkert heeft afscheid genomen als vicevoorzitter en penningmeester

21 december 2022

Op 14 december 2022 heeft Eric Krukkert afscheid genomen als vicevoorzitter en penningmeester van het bestuur van de Sint Franciscusparochie. Erik is begonnen als penningmeester en heeft het laatste jaar ook de rol van vicevoorzitter vervult, hij heeft te kennen gegeven na een periode van 4 jaar te stoppen als bestuurder. Achter de schermen werkt Eric de nieuwe penningmeester in, de verwachting is dat de nieuwe penningmeester midden 2023 benoemd kan worden door het aartsbisdom Utrecht.
Eric komt uit het bankwezen en de afgelopen jaren heeft hij bewezen goed met geld om te kunnen gaan, zijn beleid heeft de parochie goede resultaten opgeleverd, daarvoor zijn wij hem veel dank verschuldigd. De afgelopen vier jaar waren voor de parochie roerige jaren maar zeker in spannende tijden hield Eric zijn voeten warm en het hoofd koel. Besluiten werden rationeel genomen nadat hij alle argumenten voor en tegen zorgvuldig had besproken, hij ging niet over één nacht ijs. Wij wensen Eric en al zijn dierbaren alle goeds toe de komende tijd en willen hier op deze plaats nogmaals onze dank uitspreken voor zijn tomeloze inzet de afgelopen jaren.