WEBINAR: Van Cursus Naar Koers – Leerlingen maken, vormen en uitzenden

26 juni 2023, 20:00 uur

Heb je ook het gevoel dat je veel tijd en energie steekt in het aanbieden van cursussen en programma’s die uiteindelijk weinig vruchten dragen? Maakt het je moedeloos steeds mensen te zien komen en gaan, in plaats van ze te zien uitgroeien tot volwassen discipelen die zelf betrokken raken in de missie van de parochie? Daar ben je niet alleen in!

Op 26 juni organiseert Divine Renovation een webinar met Julianne Stanz, Fr. Dan Mason en Fr. Victor Vella over dit thema: Hoe kun je als parochie mensen tot Jezus leiden door de koers te omarmen in plaats van de cursus?

• Het webinar vindt plaats op maandag 26 juni, om 20:00 uur NL tijd.
  • Deelname is gratis.
  • Nederlandse vertaling is desgewenst beschikbaar.

Na aanmelding ontvang je een link om deel te kunnen nemen aan de Zoommeeting. In de meeting kan de gewenste vertaaloptie worden gekozen.

Meld je hier aan.