Ontmoeting van jongeren

14 april 2023, 20:00 uur
Locatie: H. Antonius Abt Loenen-Eerbeek

Dit jaar worden in Lissabon de wereldjongerdagen gehouden, het grootse festival voor jongeren ter wereld, georganiseerd door de katholieke kerk. Vanuit onze parochie willen wij ernaar toe gaan. Er is daarom een speciale informatieavond over de Wereld Jongeren Dagen. Deze avond is ook bedoeld voor jongeren die niet naar de Wereld Jongeren Dagen gaan, maar wel willen kennismaken met elkaar en met de nieuwe pastoor.  Ook willen we kijken welke activiteiten we voor jongeren kunnen organiseren. Deze avond voor jongeren van 16 tot 30 jaar wordt gehouden in de parochiezaal van de katholieke kerk in Twello, op vrijdagavond 14 april om 20.00 uur.

Reissom: € 879*. Exclusief reisverzekering, deze moet je zelf afsluiten.

De reissom is inclusief vervoer per luxe touringcar (bij voldoende deelnemers is er in alle vier de bisdommen een opstapplaats), alle maaltijden, drinken en versnaperingen, overnachtingen en het programma voor 17 dagen en een tas vol aan goodies voor tijdens de pelgrimage.

* In de flyer en op de inschrijfpagina van Huis voor de Pelgrim staat (nog) € 1.129 als reissom. Dankzij sponsoring van jeugdfondsen kunnen we de reis voor een flink lager bedrag aanbieden. Op je factuur zal het correcte bedrag worden vermeld.