Oecumenisch gebed voor de Martelaren

20 maart 2024, 19:00 uur
Locatie: Onze Lieve Vrouwekerk Apeldoorn

Bisschop Herman Woorts zal voorgaan in het Gebed voor de Martelaren, woensdag 20 maart om 19:00 in de Onze Lieve Vrouwekerk in Apeldoorn. Hij zal dit doen samen met bisschop van de Oud-Katholieke Kerk Bernd Wallet en hoogwaardigheidsbekleders uit onder andere de Syrisch Orthodoxe Kerk, Syrisch Katholieke Kerk, Koptische Kerk, Church of England en Protestantse Kerk Nederland.

Ons gebed gaat uit naar de christenen in Oekraïne, Rusland, Syrië, Iran, Irak, Jemen en overal in de wereld waar zoveel mensen slachtoffer zijn van het aanhoudend geweld. We noemen de namen van de gevallenen en branden kaarsen. Elk jaar weer een indrukwekkende bijeenkomst. Wees welkom om hierbij aanwezig te zijn. Woensdag 20 maart, 19.00 uur Onze Lieve Vrouwekerk, ingang Hoofdstraat 18.