De Vecht: Kunstroute Kerken 2024

1 juni 2024, 10:30 - 15:30 uur

De Oecumenische Werkgroep van Nijbroek, Terwolde, de Vecht en Beemte-Broekland organiseert ook dit jaar weer een kunstroute, waarbij iedereen wordt uitgenodigd om deze route weer tot een succes te maken. Naast de kunst zijn ook de gebouwen zeer de moeite van het bekijken waard.

De kunstroute is op zaterdag 1 juni 2024 van 10.30 uur tot 15.30 uur.

Hierbij nodigen we dan alle creatieve inwoners uit die hun werk graag willen exposeren die dag in de kerk van Nijbroek ,Terwolde, Beemte-Broekland of de Antonius school in de Vecht. Omdat meerdere mensen exposeren zijn er enkele vierkante meter per locatie beschikbaar.

Vorig jaar was de kunstroute flink bezocht en was er een zeer gevarieerd aanbod. De reacties waren zeer positief en men vond het gebodene van een goed tot zeer goed niveau. U kunt u als exposant voor 14 april aanmelden bij:

Toos van Schoonhoven      –    0643421038 / toosvanschoonhoven@kpnplanet.nl

Ineke Ganzevles                  –    0650826413 / ineke-ganzevles1@gmail.com

Maurits van Elsäcker          –    mauritsvanelsacker@pknterwolde-devecht.nl

Anne-Marie van de Water  –    0625401269 / anne-marie@vdwater.nu

Helpen jullie ons weer mee om hier een geweldige dag van te maken, zowel voor de exposanten als voor de bezoekers?

We zien jullie reacties en aanmeldingen graag tegemoet. Namens de Werkgroep Oecumene