Interkerkelijke Paaszang Raadhuisplein

9 april 2023, 08:00 uur

Het Interkerkelijke comité ‘Paaszang Raadhuisplein’ organiseert op zondag 9 april 2023 voor de 81 ste keer een Paassamenzang op het Raadhuisplein te Apeldoorn, van 08.00 tot 08.30 uur met het zingen van de bekende Paasliederen en een korte meditatie.

Deze jaarlijkse ‘Paasjubel’ is in april 1942 gestart door de gezamenlijke Kerken en het Leger des Heils als daad van verzet tegen de oorlog en bezetting en vanaf die tijd een traditie in Apeldoorn.

We willen u graag uitnodigen bij deze Paaszang aanwezig te zijn. Samen kunnen we de Paasvreugde uitdragen en elkaar begroeten met de boodschap van Pasen: ‘De Heer is waarlijk opgestaan’.

Door de renovatie van het Marktplein is het, net als vorig jaar, niet meer mogelijk om te parkeren op het Marktplein. Ook de parkeergarage onder het Marktplein is niet open.

Parkeren zal dus in de omgeving moeten van het Marktplein, bijv., Stationsstraat, Kerklaan, Paslaan of de parkeergarage Orangerie (uitgang Mariastraat).

Interkerkelijk comité Paaszang Apeldoorn Telefoon: 06-21570656