Informatieavond 1e communie

11 september 2024, 19:30 uur
Locatie: Onze Lieve Vrouwekerk Apeldoorn

Binnenkort zullen de ouders van kinderen die dit schooljaar in groep 4 starten, een uitnodiging ontvangen voor de informatieavond van de eerste communie. Deze uitnodiging wordt verspreidt via de katholieke scholen en aan de mensen die in ons ledenbestand zitten.

Hiermee bereiken we echter niet alle ouders die mogelijk de wens hebben dat hun kinderen de 1e communie doen.

Op 11 september 19.30 uur in het parochiehuis, Stationstraat 13 Apeldoorn is er een informatieavond voor ouders over de 1e communie. Van harte welkom als u een kind heeft dat 1e communie wil gaan doen dit schooljaar.

Het communietraject bestrijkt een schooljaar.
Elke maand is er op een woensdagmiddag van 15.00 – 16.15 uur een bijeenkomst in het parochiehuis te Apeldoorn.
Het rooster hiervoor krijgt u op de informatieavond en is online te vinden op de website.

Meer informatie over het communieproject vindt u ook op de website.