Gebedsviering

16 december 2023, 16:30 uur
Locatie: Onze Lieve Vrouwekerk Apeldoorn

Gebedsdienst in de Onze Lieve Vrouwekerk – Apeldoorn

A.s. zaterdag 16 december wordt er om 16.30u een gebedsdienst gehouden met als voorganger Diaken Ronald Dashorst. Thema van deze viering ‘Op weg naar Kerstmis’ met het Sokkenbuurt Zeemanskoor uit Ugchelen.

Het Sokkenbuurt Zeemanskoor bestaat al 25 jaar en vertolkt normaal gesproken liedjes over de zee, afkomstig uit diverse landen. Maar rond Kerst verzorgt dit 50 man sterke koor ook graag een kerstrepertoire met Carols, Engelse/Ierse kerstliedjes en natuurlijk meer bekende songs, waaronder Hallelujah, Thank God it’s Christmas en Oh Holy night. Eerder zongen zij al twee keer eerder in de jaarlijkse kerstsamenzang in de Grote kerk, tijdens de kerstnachtdienst van de Bronkerk, maar ook in Münster tijdens een kerstconcert.

’s Middags tijdens het kerststallen event zullen zij al van zich laten horen, maar de gekozen liederen tijdens de gebedsviering zullen ons weer een beetje ‘op weg naar Kerst’ helpen.

Van harte uitgenodigd.