Franciscusdag met de kinderen

8 oktober 2023, 10:30 uur
Locatie: Sint Martinuskerk Twello

Als je naar de Franciscusdag komt: neem dan je dierenknuffel mee! In de kinder(woord)dienst die er zal zijn tijdens de mis, gaan we met de kinderen een verhaal horen over Franciscus van Assisi. Deze Franciscus is immers de naamheilige van onze parochie en er zijn heel veel mooie verhalen over dieren en Franciscus.

Alle kinderen die dat willen kunnen mee naar de kinderdienst. Is uw kind jonger dan 3 jaar dan zou het fijn zijn als er ook een ouder meegaat. We starten allemaal in de kerk en gaan vandaaruit naar De Klepel. We komen terug in de kerk voor de communie en blijven daar dan.

Middagprogramma
Op het terrein staat een springkussen, waar de kinderen zich lekker op kunnen uitleven. In de aula van de St. Martinusschool is een knutseltafel waar dieren gemaakt kunnen worden van diverse materialen. Er is limonade en wat te eten. Samen zullen we er een gezellige Franciscusdag van maken!