Gastvrijheid in de kerk

24 oktober 2024, 20:00 uur
Locatie: Onze Lieve Vrouwekerk Apeldoorn

Op donderdagavond 24 oktober is er een avond die geheel in het teken zal staan van ‘gastvrijheid in de kerk’. Mark Beijaard zal ons laten kennismaken met hospitality en hoe dat in een context van een (parochie)gemeenschap diepere betekenis krijgt. Mark is hotelmanager bij Fletcher Hotels en heeft jarenlange ervaring met het ontvangen van groepen in het bezinningscentrum Emmaus.
Deze avond is open voor iedereen en sluit aan bij de wens om als parochiegemeenschap verwelkomend te willen zijn tegenover iedereen die onze kerk bezoekt. Het sluit als zodanig ook aan bij het (in Apeldoorn) onlangs gestartte welkomstteam. Wilt u ook meewerken aan een meer gastvrije parochie, of bent u gewoon benieuwd hoe iemand zijn werk en geloof combineert? Wees welkom en sluit aan! De avond begint om 20:00 in het parochiehuis aan de Stationsstraat.