Informatie avond vormelingen en ouders

19 september 2024

Aan de vormelingen en hun ouders die in ons ledenbestand bekend zijn, zijn vorige week de uitnodigingsbrieven verzonden voor de informatieavond op 3 oktober 19.30 uur in het parochiehuis bij de Onze Lieve Vrouwekerk.

Heeft u geen brief gehad? Maar heeft uw kind wel belangstelling voor het vormsel mail dan naar kindenkerk@franciscusparochie.com

Bij voldoende belangstelling zullen we een groep starten van 12-jarigen die op de basisschool zitten en een groep die op de middelbare school zit. Ben je nog niet gedoopt en/of heb je geen eerste communie gedaan, maar heb je wel belangstelling kom dan ook naar deze informatieavond op 3 oktober.

1e communie

De eerste communie informatieavond heeft inmiddels plaats gevonden.
We starten met de eerste bijeenkomt met de kinderen, volgende week woensdag 25 september van 15.00- 16.15 uur.
Belangstelling? Vanaf 14.30 uur kunt u alsnog uw kind aanmelden die dag.
Of mail naar kindenkerk@franciscusparochie.com