Vertrek Opbouwwerker Remco van Mulligen

13 september 2024

Een jaar na de presentatie van onze opbouwwerker Remco van Mulligen, moet het pastorale team en het parochiebestuur u helaas mededelen dat Remco onze parochie per 30 september 2024 gaat verlaten. Reden is dat hij zijn hart volgt en de opleiding tot predikant in de Remonstrantse broederschap gaat volgen. Dit is niet verenigbaar met het werk binnen de parochie.

Remco heeft als opbouwwerker veel zaken in de steigers gezet. Om enkele zaken te benoemen zijn dat de vormgeving van het parochieblad “LAUDATO”, de bedevaarten, het begeleiden van de koers omtrent missionaire parochie, en nog veel meer andere taken die hij heeft gedaan binnen zijn werkveld.. Wij zijn hem dankbaar voor zijn grote inzet en gaan hem node missen.

Aansluitend op de viering van de Franciscus dag te Apeldoorn op zondag 6 oktober 2024 zal in parochieel verband afscheid genomen kunnen worden van Remco. Wij wensen Remco veel succes met zijn studie en Gods Zegen op zijn toekomst.

Pastoraalteam & Parochiebestuur