Tienergroep begint met bbq!

2 juli 2024

Zondag 30 juni kwamen de vormelingen terug voor een gezellige tienermiddag met BBQ in de tuin, een spannende tocht over de gewelven onder het dak van de kerk en naar de schatkamer van de kerk.

We hebben hen gevraagd of zij als groep aankomend jaar zin hebben in een aantal activiteiten georganiseerd vanuit de kerk. Middels stickers is er een ranking gemaakt in mogelijke activiteiten. De conclusie is dat ‘gezelligheid’ voorop moet staan bij deze leeftijdsgroep.

De eerste activiteit die we zullen ondernemen is op 14 september. We gaan dan een uitje organiseren naar de Heilige Landstichting. Dit is een openluchtmuseum waar veel te zien over de Bijbelse tijd. Deze activiteit is voor alle tieners in onze parochie.

Houdt de nieuwsbrief in de gaten voor verdere berichtgeving hierover.

Mariska Litjes
Pastoor Henri ten Have