RK Apeldoorn OnzeLieveVrouwekerk

Tel: 055-5266504 E-mail: apeldoorn@franciscusparochie.com

Het secretariaat is geopend op ma. t/m do. geopend van 09:00 tot 12:00 uur

Stationstraat 13 7311 LN Apeldoorn

In het hart van Apeldoorn vormt de Onze Lieve Vrouwekerk een Rooms-Katholieke geloofsgemeenschap. Wat we willen bieden is ontmoeting, hulp, inspiratie, troost en bemoediging. Dat zien we als kern van wie we willen zijn. Dit alles geïnspireerd door het leven en werken van Jezus Christus. Zoals Hij met mensen samen oploopt, zo willen wij het ook, met aandacht, tijd en een bemoedigend woord. Spreekt je dat aan, lees dan verder op deze pagina website en maak kennis met de Onze Lieve Vrouwekerk.

Misintenties

Zaterdag 20 en zondag 21 april 2024: God, wij bidden U. Voor de intentie die komt uit onze geloofsgemeenschap: Voor Andrea, dat  de uitslag van het onderzoek goed mag zijn en haar herstel voorspoedig mag verlopen. Voor onze overledenen die wij met name willen noemen: Robert William Felix; Wilhelmus Esser; Nel Heemskerk; Wilhelmus v.d. Hoeff; Ben te Braak. Voor onze parochiaan die de afgelopen week is overleden: Truus Biezeman – Meekes.

Nieuwsbrief
Wie krijgt het bloemetje van de week, hoe laat is de gebedsdienst van Sant Egidio en welk bijzonder evenement gaat er plaatsvinden in De Drie Ranken? Het is allemaal te lezen in de nieuwste nieuwsbrief van de Apeldoornse geloofsgemeenschap: Nieuwsbrief uit Apeldoorn week 17 2024